CMM en Zandbeek Communication Group voegen familiebedrijven samen

Eindhoven – CMM en Zandbeek Communication Group, twee familiebedrijven die beide actief zijn in communicatie, gaan voortaan samen verder. Versterking van de marktpositie en verjonging zijn de resultaten.

Familiezaak Cuppes buro voor Marketing Management (CMM) heeft een meerderheid van haar aandelen overgedragen aan Zandbeek Communication Group. Volgens Willem van Zandbeek, directeur van het familiebedrijf, is de ervaring met databasemarketing en salescampagnes een mooie uitbreiding voor het dienstenpakket van zijn organisatie. Samen moeten de bedrijven doelgroepen nog beter weten te bedienen.

Overname verjongt
“In de 17 jaar dat de Zandbeek Communication Group bestaat, merken wij dat bedrijven steeds vaker de behoefte hebben aan vooraf vastgestelde resultaten en leads”, zegt Van Zandbeek. Bovendien verjongt de organisatie met de overname ook. Janneke Cuppes, directeur van CMM, is blij dat haar bedrijf de marketingvleugels uit kan slaan en stipt graag aan dat beide bedrijven familiezaken zijn.

Blijf op de hoogte met onze maandelijkse nieuwsbrief